Overheid in Groningen

9 mei 2012
De onderzoeksresultaten van het CDA-Limburg onderzoek:

CDA-bestuurders in Limburg zijn in overgrote meerderheid (79%) van mening dat de PVV de uitspraak van oud-PVV statenlid Cor Bosman over PvdA-Statenlid Öztürk graag onder de tafel had willen houden. 6% van de CDA-bestuurders denkt dat de PVV schoon schip wil maken om daarmee het voortbestaan van de partij te waarborgen.

De in de afgelopen weken gevoerde discussie over een mogelijke afsplitsing van het Limburgse CDA van het landelijk CDA heeft geen enkel draagvlak. 30% van de CDA bestuurders vindt dit een slecht idee en zelfs 62% een zeer slecht idee.   -Overheidspanel

Dit bestand is van het type pdf (Acrobat Reader document)  Persbericht TOP-onderzoek (7) CDA Limburg: Uitspraak van PvdA-statenlid Öztürk interne PVV-kwestie (263,79 KB)
Dit bestand is van het type pdf (Acrobat Reader document)  Bijlage Persbericht TOP-onderzoek (7): Onderzoeksresultaten CDA Limburg (297,34 KB)
Dit bestand is van het type pdf (Acrobat Reader document)  Partij van de Samenleving (CDA kader) (175,34 KB)